Stræk dig fri af stress med yoga

Det tager kun 10 minutter og giver dig den samme følelse i kroppen, som når du har fået en god gang massage. Yoga er helt enkelt og koster ikke noget.

Træt og stresset?

Der er stor forskel på at have travlt og være stresset. Hvad er du? Tag vores stress test og få svaret.

Sæt dig ned, smid skoene og træk benene op under dig. Tag et tæppe, en dyb indånding og kig så på disse to yogaøvelser. Dem skal du lave i aften, inden du lægger dig til at sove.

Yoga er godt for både krop og sjæl. Her finder du effektive yogaøvelser til begyndere og øvede.

Yoga: Derfor er de to øvelser gode

  • Begge stillinger strækker skuldre, ryg og brystmuskulatur – det er her, vi som regel spænder, når vi er stressede.
  • Stillingerne sørger også for, at der kommer mere blod til hovedet, så hovedpine og anspændthed i nakken letter.
  • Du oplever også ro og nærvær, fordi begge stillinger kræver fokus og koncentration og viser dig en helt ny måde at bruge din krop på.

Ploven: lær at lave den

I FORM anbefaler yogaøvelsen ploven mod stress. Lær den med fire enkle trin.

I FORM anbefaler yogaøvelsen den lille bro mod stress. Lær den med seks simple trin.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background