Kvinde dyrker morgen-yoga
Kvinde dyrker morgen-yoga Fem øvelser er alt der skal til for at holde dig fri for stress hele dagen.

Få energi og ro med morgen-yoga

Morgenen er det optimale tidspunkt for yoga. Sæt et kvarter af og start dagen med disse fem rolige øvelser, der giver dig energi, får dig i balance og holder dig stress-fri hele dagen.

5. september 2013 af Louise Fjendbo Jørgensen

Morgen-yoga

En helt særlig tilstand af ro og indadvendt opmærksomhed hersker i din krop, når du vågner om morgenen. Det skal du udnytte: Lige præcis her har du nemlig det bedst tænkelige udgangspunkt for yoga og meditation. Desværre udnytter de færreste af os denne unikke mulighed for at starte dagen på en energigivende og rolig måde. I stedet gør vi vold på os selv ved at kaste os ud af sengen og skynde os ud af døren med stiv lænd og kort åndedræt.

Morgenyoga behøver ikke at være et 2-timers intensivt program. Det kan sagtens bestå af få øvelser, der føles som et kærligt morgenkram til hele dit nervesystem og holder dig stressfri hele dagen. Du kan dermed møde dagens udfordringer med en mere bevægelig krop, et roligt åndedræt og et balanceret nervesystem.

Derfor er dit træningstøj ikke helt ligegyldigt ...

Du kender måske nogle af disse situationer fra din træning: Stropper, der skærer i din skulder, en t-shirt, der klæber svedigt til din ryg, og at du for 17. gang hiver dine bukser op, fordi de kryber ned. Så er det nok på tide at forære dig selv noget nyt træningstøj.

LIGE NU får du nemlig et par stilrene, højtaljede tights og en lækker, løstsiddende træningstop i TOPKVALITET + 4 numre af I FORM, fyldt med inspiration til en sundere hverdag, effektive træningsprogrammer og lækre opskrifter for bare 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50 kr.). Men skynd dig, så godt et tilbud ligger ikke længe på hylden.

Ja tak, vis mig tilbuddet NU!

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler