Yogainstruktør Susanne Lidang viser, hvordan man laver yogaøvelsen Liggende hasestræk.

Liggende hasestræk er kongeøvelsen over dem alle. Vil du som løber kun lave én øvelse, er det den her, du skal kaste dig over.

© Thomas Dahl

Boost dit løb med yoga

Uanset om du synes, det er det fedeste i verden at løbe eller kæmper med overhovedet at komme af sted, kan disse 8 skræddersyede yogaøvelser give dig en meget bedre løbeoplevelse.

19. august 2016 af Susanne Lidang

De 8 yogaøvelser, du kan se video af herunder, er sammensat specielt til løbere. Du vil opleve en lethed i kroppen, når du løber, efter du er begyndt at lave yogaøvelserne. Du kan vinke farvel til stivhed og skader og vil blive en gladere løber.

  • Lav øvelserne 2-3 gange om ugen efter din løbetur, når kroppen er varm.
  • Kan laves af alle, uanset løbeniveau.

Find flere yoga-programmer her.

Yoga er sundt for både krop og sjæl, og du behøver ikke sætte flere timer af for at opnå effekten. Faktisk kan selv nogle minutters yoga fylde dig med ro og fornyet energi. Det eneste, det kræver, er dig selv og en yogamåtte. Så giv dig selv et pusterum og få mere ro og overskud i hverdagen, lige nu kan du nemlig få 4 numre af I FORM sammen med en komplet træningspakke bestående af yogamåtte, træningselastik, redondobold og foam roller for kun 149,- plus porto.

Ja tak, det er lige hvad jeg har brug for!

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler