Boost dit løb med yoga

Uanset om du synes, det er det fedeste i verden at løbe eller kæmper med overhovedet at komme af sted, kan disse 8 skræddersyede yogaøvelser give dig en meget bedre løbeoplevelse.

Yogainstruktør Susanne Lidang viser, hvordan man laver yogaøvelsen Liggende hasestræk.

Liggende hasestræk er kongeøvelsen over dem alle. Vil du som løber kun lave én øvelse, er det den her, du skal kaste dig over.

© Thomas Dahl

De 8 yogaøvelser, du kan se video af herunder, er sammensat specielt til løbere. Du vil opleve en lethed i kroppen, når du løber, efter du er begyndt at lave yogaøvelserne. Du kan vinke farvel til stivhed og skader og vil blive en gladere løber.

  • Lav øvelserne 2-3 gange om ugen efter din løbetur, når kroppen er varm.
  • Kan laves af alle, uanset løbeniveau.

Find flere yoga-programmer her.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background