Træn uden udstyr

3 x 20 minutter om ugen - mere skal der ikke til for at opnå en flad mave, en fast bagdel og en kondition helt i top efter kun 4 ugers træning. Se hvordan med disse 3 enkle programmer helt uden udstyr!

Kvinde træner på strand

PERFEKT FERIETRÆNING for disse 3 programmer kræver intet udstyr og kan derfor bruges overalt.

© Stig Rasmussen

Kom i form med 3 effektive programmer

Du skal træne intensivt, men kun i 20 minutter tre gange om ugen. Når du træner i kort tid, sparer du ikke på kræfterne, men har nemmere ved at presse dig selv hårdt. Det giver en bonus efter træningen, for jo hårdere du træner, jo højere efterforbrænding kan du glæde dig over senere, når du puster ud på sofaen. Træn intensivt i kort tid, og opnå fantastiske resultater!

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser.

Sådan skal du træne

  • Din træning består af 3 programmer: et mave-, et balle- og et konditionsprogram.
  • Alle 3 programmer skal gennemføres 2 gange om ugen. Hvert program har 4 øvelser og skal gennemføres fra 1-3 sæt – afhængigt af din form.
  • Lav hver øvelse i 1 minut, inden du går direkte videre til næste øvelse.
  • Når du er igennem alle 4 øvelser, starter du forfra, hvis du skal lave flere sæt.
  • Overhold dine hviledage – det er vigtigt, at din krop får lov til at restituere mellem dine træningspas.

Opvarmning:Husk at lave en lille opvarmning på 5 minutter, før du starter hver træning!

TRÆN ENKELT og effektivt med I FORMs træner på skærmen.

Videotræning: Nemme træningsprogrammer uden udstyr

Alle træningsprogrammer vises på video, og det er nemt at følge med. Prøv vores nye træningsserie QUICK FIT, som indeholder mange varierede programmer, som alle kan være med på!

  • Tilpas træningen til dit niveau
  • Træn i 10, 20 eller 30 minutter
  • Uden udstyr + vælg selv, om du vil hoppe