Træning udendørs
Træning i det fri Er du på badeferie, så lav dine træningsprogrammer på stranden, og nyd de smukke omgivelser imens.

Træn uden udstyr

3 x 20 minutter om ugen - mere skal der ikke til for at opnå en flad mave, en fast bagdel og en kondition helt i top efter kun 4 ugers træning. Se hvordan med disse 3 enkle programmer helt uden udstyr!

20. maj 2015 af Frida Hallqvist

Kom i form med 3 effektive programmer

Du skal træne intensivt, men kun i 20 minutter tre gange om ugen. Nyeste forskning viser, at intensiv træning i kort tid er lige så effektivt eller næsten mere effektivt end moderat træning i flere timer. Når du træner i kort tid, sparer du nemlig ikke på kræfterne, men har nemmere ved at presse dig selv hårdt. Det giver samtidig en bonus efter træningen, for jo hårdere du træner, jo højere efterforbrænding kan du glæde dig over senere, når du puster ud på sofaen. Træn intensivt i kort tid, og opnå fantastiske resultater!


Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser. 

Sådan skal du træne

  • Din træning består af 3 programmer: et mave-, et balle- og et konditionsprogram.
  • Alle 3 programmer skal gennemføres 2 gange om ugen. Hvert program har 4 øvelser og skal gennemføres fra 1-3 sæt.
  • Lav hver øvelse i 1 minut, inden du går direkte videre til næste øvelse.
  • Når du er igennem alle 4 øvelser, starter du forfra, hvis du skal lave flere sæt.
  • Overhold dine hviledage – det er vigtigt, at din krop får lov til at restituere mellem dine træningspas.
  • Opvarmning: Husk at lave en lille opvarmning på 5 minutter, før du starter hver træning!

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler