• Sid med dine ben bøjet foran dig. Rund ryggen nede i lænden, og læn dig en smule bagud, til du kan mærke, at dine mavemuskler begynder at spænde op. Træk skuldrene ned, og hold nakken afslappet.
  • Boks med armene fra side til side. Læg kræfter i "slagene", og stræk armene helt ud. Pust ud, hver gang du bokser.
  • Tvist overkroppen med så meget som muligt, og prøv at holde dine knæ i ro. Sug navlen ind, og hold spændingen i maven under hele øvelsen. Hold så højt et tempo, som du kan.
  • Lav øvelsen i 1 minut, og gå så videre til næste maveøvelse.

Se øvelsen på video længere nede på siden.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background