• Sid med dine ben bøjet foran dig. Hold dine knæ samlet, stræk dig op gennem ryggen, og stræk dine arme op foran dig.
  • Spænd op i dine mavemuskler, og hold dine skuldre nede.

  • Pust ud, bøj nu din ene arm, og træk albuen ned i sandet bag dig. Stræk den anden arm frem foran dig.

  • Du skal tviste kroppen så meget, som du kan uden at flytte dine ben. Forestil dig, at du spænder en flitsbue!
  • Træk vejret ind, kom op igen, og skift så over til den modsatte side.
  • Lav øvelsen i 1 minut, og gå så videre til næste maveøvelse.

Se øvelsen på video længere nede på siden.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background