• Sid med dine ben bøjet foran dig. Hold dine knæ samlet, stræk dig op gennem ryggen, og stræk dine arme op foran dig.
  • Spænd op i dine mavemuskler, og hold dine skuldre nede.

  • Pust ud, bøj nu din ene arm, og træk albuen ned i sandet bag dig. Stræk den anden arm frem foran dig.

  • Du skal tviste kroppen så meget, som du kan uden at flytte dine ben. Forestil dig, at du spænder en flitsbue!
  • Træk vejret ind, kom op igen, og skift så over til den modsatte side.
  • Lav øvelsen i 1 minut, og gå så videre til næste maveøvelse.

Se øvelsen på video længere nede på siden.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background