• Kom ned på knæ og underarme. Løft det ene knæ op fra jorden, og fleks foden. Spænd op i mavemusklerne, og hold ryggen lang, så du ikke svajer i ryggen.
  • Pust ud, og løft det bøjede ben op og bagud, så højt du kan uden at svaje i ryggen.
  • Husk at spænde op i balde og baglår. Lav 5 store løft op og ned, og bliv så deroppe, og lav 5 små puls med benet.
  • Fortsæt sådan i 1 minut, og skift så ben og gentag i endnu 1 minut.

  • Gå derefter videre til næste balleøvelse.

Se øvelsen på video længere nede på siden.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background