• Stå oprejst. Hop op i luften med strakte arme over hovedet.
  • Sæt hænderne ned i jorden, og hop bagud med fødderne, så du lægger dig ned på maven og strækker dine arme frem. Brystet skal røre jorden.
  • Sæt hænderne i jorden igen, og hop frem med fødderne.
  • Herfra hopper du op i luften og er i gang med den næste burpee. Fortsæt, så hurtigt du kan.
  • Lav øvelsen i 1 minut, og gå så videre til næste konditionsøvelse.

Se øvelsen på video længere nede på siden.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background