Sådan laver du cirkler til siden

  • Kom ned på knæ og underarme Løft det ene knæ op fra jorden med strakt fod. Spænd op i mavemusklerne, og hold ryggen lang, så du ikke svajer i ryggen.
  • Lav en stor cirkel med det bøjede ben ud til siden og bagud og så ned igen knæ mod knæ. Lav så store cirkler, som du kan uden at give slip i ryggen.
  • Hold benet bøjet i en 90-graders vinkel hele tiden. Lav 5 cirkler den ene vej og 5 cirkler den anden vej i 1 minut. Skift så ben, og gentag i endnu 1 minut.
  • Nu har du lavet alle fire balleøvelser. Er du vant til at træne, så start forfra og snup et 2. sæt og derefter også gerne et 3. sæt.

Se øvelsen på video længere nede på siden.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background