Sådan laver du cirkler til siden

  • Kom ned på knæ og underarme Løft det ene knæ op fra jorden med strakt fod. Spænd op i mavemusklerne, og hold ryggen lang, så du ikke svajer i ryggen.
  • Lav en stor cirkel med det bøjede ben ud til siden og bagud og så ned igen knæ mod knæ. Lav så store cirkler, som du kan uden at give slip i ryggen.
  • Hold benet bøjet i en 90-graders vinkel hele tiden. Lav 5 cirkler den ene vej og 5 cirkler den anden vej i 1 minut. Skift så ben, og gentag i endnu 1 minut.
  • Nu har du lavet alle fire balleøvelser. Er du vant til at træne, så start forfra og snup et 2. sæt og derefter også gerne et 3. sæt.

Se øvelsen på video længere nede på siden.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background