Sådan laver du bikini-øvelserne

Planke med knæ til albue

  • Stil dig i plankeposition på strakte arme og med hænderne og tæerne i gulvet.
  • Løft nu højre knæ op til højre albue, og før det så tilbage igen til plankeposition.
  • Gentag med venstre ben. Fortsæt sådan skiftevis.

Kickstart din sunde livsstil med en uges forrygende træningsferie med I FORM

Udvidet mountain climbers

  • Kom ned i plankeposition med hænderne i linje med skuldrene. Start med at føre den højre fod op ved siden af højre hånd.
  • Sæt kraftfuldt af, og “skift ben" i luften, så du svinger venstre fod op ved siden af venstre hånd, mens højre ben nu er strakt tilbage.
  • Sådan fortsætter du skiftevis med benene.
  • Pas på, at du ikke kommer til at hænge i skuldrene.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

Se begge bikini-øvelser på video her

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background