Bliv bikiniklar med bred armstræk

Bliv bikiniklar med armstræk, og styrk flere af kroppens muskler. Se videoen og lær både at lave den klassiske armstræk og en med afsæt.

Bliv bikiniklar på 8 uger

Sådan laver du bikini-øvelserne

Bred armstræk

  • Sæt hænderne i gulvet med stor afstand. Stå på knæene med numsen nede, så kroppen danner en lige linje, og det kun er fødder og den nederste del af benene, der peger opad.
  • Bøj i albuerne, så de går ud til siden og brystet kommer tættere på jorden. Sørg for at holde dig stærk i lænden, så du ikke kommer til at hænge.
  • Pres herefter fra mod gulvet, så du kommer op til udgangspositionen igen.

Bred armstræk med afsæt

  • Hold udgangspositionen fra den brede armstrækning
  • Bøj i albuerne, så de går ud til siden og brystet kommer tættere på jorden. Sæt herefter af, og skub numsen lidt bagud, så du får lidt hjælp til at lette fra gulvet med hænderne og lave et klap, inden du lander med hænderne i gulvet igen.
  • Tænk på virkelig at sætte kraftfuldt af, når du skal lette fra gulvet.

Kickstart din sunde livsstil med en uges forrygende træningsferie med I FORM

Se begge bikini-øvelser på video her

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background