Sådan laver du bikini-øvelserne

Lunges

  • Stil dig med det ene ben foran det andet. Hav vægten på hælen på det forreste og forfoden på det bageste.
  • Bøj ned i knæene, så bageste knæ kommer tættere på gulvet. Kom herefter op til stående igen. Kør skiftevis et ben i hver 30-sekunders-periode.
  • I sidste runde kører du 15 sekunder til hvert ben.

Kickstart din sunde livsstil med en uges forrygende træningsferie med I FORM

[](https://iform.dk/om-i-form/i-form-rejser/traeningsferie-med-i-form-til-kreta)

Jump lunges

  • Stil dig i samme udgangsposition som når du laver lunges.
  • Bøj i benene, så det forreste knæ bøjer og det bageste ben kommer tættere på gulvet.
  • Sæt nu af, hop op, og skift ben oppe i luften, så det nu er det modsatte ben, der kommer foran. Fortsæt øvelsen.
  • Husk at holde kroppen oprejst, og tag gerne armene med, så de svinger frem og tilbage.

Se begge bikini-øvelser på video her

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background