Sådan laver du bikini-øvelserne

Lunges

  • Stil dig med det ene ben foran det andet. Hav vægten på hælen på det forreste og forfoden på det bageste.
  • Bøj ned i knæene, så bageste knæ kommer tættere på gulvet. Kom herefter op til stående igen. Kør skiftevis et ben i hver 30-sekunders-periode.
  • I sidste runde kører du 15 sekunder til hvert ben.

Kickstart din sunde livsstil med en uges forrygende træningsferie med I FORM

[](https://iform.dk/om-i-form/i-form-rejser/traeningsferie-med-i-form-til-kreta)

Jump lunges

  • Stil dig i samme udgangsposition som når du laver lunges.
  • Bøj i benene, så det forreste knæ bøjer og det bageste ben kommer tættere på gulvet.
  • Sæt nu af, hop op, og skift ben oppe i luften, så det nu er det modsatte ben, der kommer foran. Fortsæt øvelsen.
  • Husk at holde kroppen oprejst, og tag gerne armene med, så de svinger frem og tilbage.

Se begge bikini-øvelser på video her

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background