Sådan laver du bikini-øvelserne

Sumo squat

  • Stil dig i stor bredstående, så du føler, du står med meget spredte fødder. Roter fødderne lidt ud til siden.
  • Sænk nu numsen så langt ned som muligt, mens overkroppen er oprejst. Pres herefter fra på hælene, så du kommer op at stå igen i oprejst tilstand.
  • Det er vigtigt, at du presser fra med hælene, så du får aktiveret dine baldemuskler.

Kickstart din sunde livsstil med en uges forrygende træningsferie med I FORM

Jump squat

  • Stil dig oprejst med hoftebreddes afstand mellem fødderne.
  • Bøj i knæene, og kom ned i en halv squat, hvorefter du sætter af og hopper opad. Land med bøjede ben igen, og gør klar til at sætte af igen.

Se begge bikini-øvelser på video her

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background