Sådan laver du bikini-øvelserne

Sumo squat

  • Stil dig i stor bredstående, så du føler, du står med meget spredte fødder. Roter fødderne lidt ud til siden.
  • Sænk nu numsen så langt ned som muligt, mens overkroppen er oprejst. Pres herefter fra på hælene, så du kommer op at stå igen i oprejst tilstand.
  • Det er vigtigt, at du presser fra med hælene, så du får aktiveret dine baldemuskler.

Kickstart din sunde livsstil med en uges forrygende træningsferie med I FORM

Jump squat

  • Stil dig oprejst med hoftebreddes afstand mellem fødderne.
  • Bøj i knæene, og kom ned i en halv squat, hvorefter du sætter af og hopper opad. Land med bøjede ben igen, og gør klar til at sætte af igen.

Se begge bikini-øvelser på video her

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background