Sådan laver du bikini-øvelserne

Planke med træk

  • Stil dig i plankeposition på strakte arme og med hænderne og tæerne i gulvet.
  • Løft skiftevis en hånd fra gulvet, samtidig med at du tænker over at holde hoften stille. Med andre ord: Du skal virkelig spænde i maven!
  • Er det svært, så prøv at øge afstanden mellem dine fødder - det gør øvelsen lettere.

Burpees

  • Stå med armene ned langs siden.
  • Sæt hænderne i gulvet, hop ud på tåspidserne, og sænk mave og bryst ned til gulvet.
  • Sæt af med det samme, hop op til siddende, så fødderne er tættere på hænderne, og sæt så af igen, så du hopper op i luften med strakt krop og klapper med strakte arme over hovedet.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

Se begge bikini-øvelser på video her

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background