Sådan laver du bikini-øvelserne

Planke med træk

  • Stil dig i plankeposition på strakte arme og med hænderne og tæerne i gulvet.
  • Løft skiftevis en hånd fra gulvet, samtidig med at du tænker over at holde hoften stille. Med andre ord: Du skal virkelig spænde i maven!
  • Er det svært, så prøv at øge afstanden mellem dine fødder - det gør øvelsen lettere.

Burpees

  • Stå med armene ned langs siden.
  • Sæt hænderne i gulvet, hop ud på tåspidserne, og sænk mave og bryst ned til gulvet.
  • Sæt af med det samme, hop op til siddende, så fødderne er tættere på hænderne, og sæt så af igen, så du hopper op i luften med strakt krop og klapper med strakte arme over hovedet.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

Se begge bikini-øvelser på video her

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background