Sådan laver du bikini-øvelserne

Ben-nedfald

  • Læg dig på ryggen med armene strakt ud til hver side. Bøj benene med en 90-graders vinkel ved dine knæ og ved din hofte.
  • Sænk skiftevis benene samlet ned til siden - så langt ned som muligt.
  • Sørg for at dine skuldre bliver i gulvet hele tiden og fokuser på at bruge dine mavemuskler under hele øvelsen.

Russian Twist med tempo

  • Sæt dig på numsen på gulvet med hænderne samlet og begge ben løftet fra jorden.
  • Kør hænderne fra side til side i så hurtig og så stor en bevægelse som muligt.
  • Hold overkroppen oprejst, så du ikke falder sammen i ryggen. Kig efter hænderne hele tiden.
  • Er øvelsen for let for dig, så hold en håndvægt/–kettlebell i hænderne under øvelsen.

Se begge bikini-øvelser på video her

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background