Skulder- og rygåbner

Denne øvelse løsner op for dine spændinger i ryg og skuldre og hjælper dig med at få en flot holdning.

Sådan laver du skulder- og rygåbner

  • Stå med helt samlede ben. Pres fødderne ned i måtten, spænd i lårene, ret dig op, og løft brystet.
  • Før så venstre arm om bag ryggen med håndfladen udad, mens du prøver at få hånden op mellem skulderbladene.
  • Stræk nu højre arm op langs øret, og bøj i albuen. Prøv, om du kan få fat i venstre hånd med din højre hånd.
  • Hvis du ikke kan få hænderne til at mødes, kan du bruge et bælte som vist på øverste billede.
  • Løft brystet, og hold stillingen i 30 sek., hvorefter du skifter side.
  • Øvelsen skal udføres 2 gange på hver side.

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background