Hvilestilling

Hvilstillingen er rigtig god til dig, der spænder meget i ryggen, da den virker afspændende og beroliger systemet. Og så er den tilmed meget behagelig.

Sådan laver du hvilestillingen

  • Læg dig på ryggen med et rullet tæppe under nakken.
  • Placer armene lidt ud fra kroppen med håndfladerne opad. Du kan med fordel bruge en øjenpude til at hjælpe dig med at falde til ro.
  • Lig så og træk vejret helt ned i maven, roligt og lydløst, ind og ud gennem næsen.
  • Slap af i hele kroppen, og hold fokus på din vejrtrækning. Bliv gerne i stillingen i 10 min., 5 min. er minimum.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background