Styrk din ryg med yoga

Der er gode grunde til at stræbe efter en flot kropsholdning. Med I FORMs 7 enkle yogaøvelser og en lille tidsinvestering kan du komme til at gå rank og veltilpas rundt i hverdagen.

Flot holdning med yoga

En rank rygsøjle virker slankende og foryngende, og den åbner dig op, så din krop får mulighed for at fungere optimalt. Muskler og led er mere funktionsdygtige, fordi de i en rank krop sidder placeret, hvor de skal, og har plads til at fungere. Falder du sammen, vil nogle muskler blive for korte og spændte, andre for lange og slappe og dermed fungere dårligere. Derfor er en god holdning også et vigtigt aktiv i dit træningsliv.Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser.

7 yogaøvelser, der retter dig op

Udfør øvelserne 3-4 gange om ugen. En runde tager cirka en halv time. Giv dig god tid i alle stadier af de enkelte øvelser. ### Det skal du bruge

  • Yogamåtte
  • Yogabælte (eller et almindeligt bælte eller tørklæde)
  • 4-5 tæpper eller tykke håndklæder
  • Evt. en yogablok (eller en tyk bog eller mursten)
  • Evt. en øjenpude (eller et lille foldet håndklæde)

Find flere yoga-programmer og -øvelser på video her.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background