Styrk din ryg med yoga

Der er gode grunde til at stræbe efter en flot kropsholdning. Med I FORMs 7 enkle yogaøvelser og en lille tidsinvestering kan du komme til at gå rank og veltilpas rundt i hverdagen.

Flot holdning med yoga

En rank rygsøjle virker slankende og foryngende, og den åbner dig op, så din krop får mulighed for at fungere optimalt. Muskler og led er mere funktionsdygtige, fordi de i en rank krop sidder placeret, hvor de skal, og har plads til at fungere. Falder du sammen, vil nogle muskler blive for korte og spændte, andre for lange og slappe og dermed fungere dårligere. Derfor er en god holdning også et vigtigt aktiv i dit træningsliv.Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser.

7 yogaøvelser, der retter dig op

Udfør øvelserne 3-4 gange om ugen. En runde tager cirka en halv time. Giv dig god tid i alle stadier af de enkelte øvelser. ### Det skal du bruge

  • Yogamåtte
  • Yogabælte (eller et almindeligt bælte eller tørklæde)
  • 4-5 tæpper eller tykke håndklæder
  • Evt. en yogablok (eller en tyk bog eller mursten)
  • Evt. en øjenpude (eller et lille foldet håndklæde)

Find flere yoga-programmer og -øvelser på video her.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background