Trekantstilling

Få energi til hele dagen og stræk kroppen ud med yoga-øvelsen, trekantstilling.

Sådan laver du trekantstilling

  • Stå ret op og ned, og tag et stort skridt ud til siden. Fødderne skal være parallelle.
  • Stræk så armene ud til siden i skulderhøjde. Drej nu højre fod ud mod højre. Hold benene helt strakte.
  • Træk vejret ind, og ret dig op.
  • Pust så ud, og før din højre hånd ned på højre ankel eller så langt ned på benet, du kan komme med helt strakte ben.
  • Brug evt. en blok som på billedet.
  • Kig efter din venstre hånd. Hold stillingen i 30 sek., kom op igen, og udfør så stillingen mod venstre.
  • Udfør øvelsen 2 gange til hver side.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background