Trekantstilling

Få energi til hele dagen og stræk kroppen ud med yoga-øvelsen, trekantstilling.

Sådan laver du trekantstilling

  • Stå ret op og ned, og tag et stort skridt ud til siden. Fødderne skal være parallelle.
  • Stræk så armene ud til siden i skulderhøjde. Drej nu højre fod ud mod højre. Hold benene helt strakte.
  • Træk vejret ind, og ret dig op.
  • Pust så ud, og før din højre hånd ned på højre ankel eller så langt ned på benet, du kan komme med helt strakte ben.
  • Brug evt. en blok som på billedet.
  • Kig efter din venstre hånd. Hold stillingen i 30 sek., kom op igen, og udfør så stillingen mod venstre.
  • Udfør øvelsen 2 gange til hver side.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background