Siddende arm- og rygløft

Find roen og stræk hele din krop og ryg med yoga-øvelsen, siddende arm- og rygstræk.

Sådan laver du siddende arm- og rygløft

  • Sid på underbenene på foldede tæpper med en fod på hver side.
  • Brug så mange tæpper, som du har behov for. Anbring et bælte omkring lårene, lige over knæene.
  • Sid lidt, og træk vejret roligt ind og ud.
  • Stræk så armene frem foran kroppen, kryds tommelfingrene ind i hinanden, og spred de andre fingre.
  • Træk vejret ind, og før armene op over hovedet.
  • Ret dig op, og hold dig løftet i overkroppen, mens du strækker armene.
  • Hold stillingen, mens du trækker vejret roligt 5 gange.
  • Sænk så armene, og gentag øvelsen med den anden tommelfinger krydset øverst.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background