Siddende arm- og rygløft

Find roen og stræk hele din krop og ryg med yoga-øvelsen, siddende arm- og rygstræk.

Sådan laver du siddende arm- og rygløft

  • Sid på underbenene på foldede tæpper med en fod på hver side.
  • Brug så mange tæpper, som du har behov for. Anbring et bælte omkring lårene, lige over knæene.
  • Sid lidt, og træk vejret roligt ind og ud.
  • Stræk så armene frem foran kroppen, kryds tommelfingrene ind i hinanden, og spred de andre fingre.
  • Træk vejret ind, og før armene op over hovedet.
  • Ret dig op, og hold dig løftet i overkroppen, mens du strækker armene.
  • Hold stillingen, mens du trækker vejret roligt 5 gange.
  • Sænk så armene, og gentag øvelsen med den anden tommelfinger krydset øverst.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background