Stående rulning

Varm ryggen og dine led op med øvelsen stående rulning og gør dig klar til at få en flot og rank holdning med yoga.

Sådan laver du stående rulning

  • Stå med let adskilte ben, og ret dig op.
  • Pres fødderne ned mod underlaget, spænd i lårene, og løft brystet.
  • Se lige frem, og træk vejret roligt ind og ud af næsen 10 gange. På en udånding lader du hovedet rulle frem og ned.
  • Fortsæt med at rulle ned mod jorden med overkroppen, mens du holder benene helt strakte.
  • Når du er kommet så langt ned, du kan, lader du armene hænge ned mod jorden, mens du trækker vejret dybt og roligt 3 gange. Stadig med strakte ben.
  • Rul så roligt op at stå igen, ryghvirvel for ryghvirvel. Hovedet kommer op til sidst.
  • Gentag øvelsen 10 gange.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background