Stående rulning

Varm ryggen og dine led op med øvelsen stående rulning og gør dig klar til at få en flot og rank holdning med yoga.

Sådan laver du stående rulning

  • Stå med let adskilte ben, og ret dig op.
  • Pres fødderne ned mod underlaget, spænd i lårene, og løft brystet.
  • Se lige frem, og træk vejret roligt ind og ud af næsen 10 gange. På en udånding lader du hovedet rulle frem og ned.
  • Fortsæt med at rulle ned mod jorden med overkroppen, mens du holder benene helt strakte.
  • Når du er kommet så langt ned, du kan, lader du armene hænge ned mod jorden, mens du trækker vejret dybt og roligt 3 gange. Stadig med strakte ben.
  • Rul så roligt op at stå igen, ryghvirvel for ryghvirvel. Hovedet kommer op til sidst.
  • Gentag øvelsen 10 gange.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background