Bredstående fremoverbøjning

Denne yoga-øvelse strækker ikke bare din ryg, men også dine overarme, inderlår og skuldre.

Sådan laver du bredstående fremoverbøjning

  • Stå ret op og ned. Tag et langt skridt ud til siden, så der er stor afstand mellem fødderne.
  • De skal være parallelle og benene helt strakte.
  • Sæt hænderne på hofterne, og læn dig fremover og ned med helt ret ryg.
  • Sæt hænderne i gulvet. Træk vejret ind, og løft brystet, ret ryggen, og se frem.
  • Træk skuldrene tilbage, så nakken er fri.
  • Hold stillingen i 1 min., mens du trækker vejret roligt ind og ud via næsen.
  • Sæt hænderne på hofterne, og løft i en indånding overkroppen op på plads.
  • Saml benene forsigtigt, og stå et øjeblik, inden du går videre.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background