Bredstående fremoverbøjning

Denne yoga-øvelse strækker ikke bare din ryg, men også dine overarme, inderlår og skuldre.

Sådan laver du bredstående fremoverbøjning

  • Stå ret op og ned. Tag et langt skridt ud til siden, så der er stor afstand mellem fødderne.
  • De skal være parallelle og benene helt strakte.
  • Sæt hænderne på hofterne, og læn dig fremover og ned med helt ret ryg.
  • Sæt hænderne i gulvet. Træk vejret ind, og løft brystet, ret ryggen, og se frem.
  • Træk skuldrene tilbage, så nakken er fri.
  • Hold stillingen i 1 min., mens du trækker vejret roligt ind og ud via næsen.
  • Sæt hænderne på hofterne, og løft i en indånding overkroppen op på plads.
  • Saml benene forsigtigt, og stå et øjeblik, inden du går videre.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background