Få flotte arme med yoga

Du behøver ikke løfte tunge vægte for at blive stærk. Disse 9 yogaøvelser supplerer løbetræningen og giver dig flotte, markerede arme og skuldre.

Kvinde laver sideplanke i natur

Sådan får du mest ud af yogaøvelserne

Perfekt til løbere

  • Øvelserne styrker især arme og skuldre og er derfor perfekte til dig, som løbetræner og dermed styrker ben og baller.

Lav øvelserne om morgenen

  • Yogaprogrammet er velegnet til at lave om morgenen. Det tager ca. 30 min. Er det muligt, så lav de 9 øvelser udendørs, fx ved stranden, i din have eller på din altan. Bagefter vil du vil svæve gennem dagen med masser af gåpåmod, energi og overskud

Tag det roligt

  • Sigt efter at udføre programmet 3 gange om ugen for at opnå størst effekt.
  • Hold 1-2 hviledage imellem.
  • Føles øvelserne for hårde i starten, så lav bare stillingerne i kortere tid. Bøj evt. i knæene, eller støt på albuerne i stedet for hænderne.
  • Det er vigtigt at huske på, at processen i yoga er mindst lige så vigtig som målet. Så nyd vejen dertil, og glæd dig over at være til stede i nuet.

LÆS OGSÅ: Guide til det rigtige yogaudstyr

Herunder finder du de 9 effektive yogaøvelser

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background