15 ugers træningsøvelser

Vil du have en krop, som strutter af sundhed og holder på sin styrke år efter år?

Styrketræningsøvelser

Sådan gør du

  • Hver del af dit træningsprogram herunder (fx uge 1-6, uge 7-9 osv.) består af fem øvelser, som sørger for, du kommer hele kroppen rundt, hver gang du træner.
  • Alle fem øvelser træner flere muskler på én gang, så du får en alsidig træning og mere effektiv fedtforbrænding.
  • Du skal træne hver del af træningsprogrammet – altså alle 5 øvelser - 2-3 gange om ugen i tre uger (den første del i 6 uger). Hvilke dage du vil træner, bestemmer du selv, men fordel dagene over hele ugen.
  • Det er meget vigtigt, at du husker at justere vægten opad, efterhånden som du bliver stærkere. Ellers får du ikke udbytte af træningen. Læs mere om det perfekte valg af vægt her.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background