15 ugers træningsøvelser

Vil du have en krop, som strutter af sundhed og holder på sin styrke år efter år?

Styrketræningsøvelser

Sådan gør du

  • Hver del af dit træningsprogram herunder (fx uge 1-6, uge 7-9 osv.) består af fem øvelser, som sørger for, du kommer hele kroppen rundt, hver gang du træner.
  • Alle fem øvelser træner flere muskler på én gang, så du får en alsidig træning og mere effektiv fedtforbrænding.
  • Du skal træne hver del af træningsprogrammet – altså alle 5 øvelser - 2-3 gange om ugen i tre uger (den første del i 6 uger). Hvilke dage du vil træner, bestemmer du selv, men fordel dagene over hele ugen.
  • Det er meget vigtigt, at du husker at justere vægten opad, efterhånden som du bliver stærkere. Ellers får du ikke udbytte af træningen. Læs mere om det perfekte valg af vægt her.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background