Kabelcrunches til 15 ugers træningsøvelser

Hvad gør den godt for: Maven.

Hvad skal du bruge: Kabeltræk, et reb, en karabinhage og en måtte.

Sådan gør du: Sæt rebet fast til kabeltrækket med karabinhagen, og læg måtten på gulvet foran dig. Grib fat om tovet nede ved knuderne, og placer tovet på hver sin side af dit hovede. Brug nu mavemusklerne til at trække hele din overkrop ned mod gulvet – stop, lige inden din næse rører gulvet. Kør langsomt overkroppen op til startpositionen igen i roligt tempo.

Tips: Hold hoften fastlåst under øvelsen. Kig ned i gulvet, mens du udfører øvelsen – så får du den rette holdning.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background