Kabelcrunches til 15 ugers træningsøvelser

Hvad gør den godt for: Maven.

Hvad skal du bruge: Kabeltræk, et reb, en karabinhage og en måtte.

Sådan gør du: Sæt rebet fast til kabeltrækket med karabinhagen, og læg måtten på gulvet foran dig. Grib fat om tovet nede ved knuderne, og placer tovet på hver sin side af dit hovede. Brug nu mavemusklerne til at trække hele din overkrop ned mod gulvet – stop, lige inden din næse rører gulvet. Kør langsomt overkroppen op til startpositionen igen i roligt tempo.

Tips: Hold hoften fastlåst under øvelsen. Kig ned i gulvet, mens du udfører øvelsen – så får du den rette holdning.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background