Bliv klar til natten med aftenyoga

Yogainstruktør Susanne Lidang guider her til, hvordan du kan komme helt ned i gear og blive sengeklar med 3 yogaøvelser.

Susanne Lidang laver yogaøvelsen Universalstræk.

Universalstræk smidiggør rygsøjlen og afspænder bryst, skuldre, ryg, lænd og baller. Øvelsen masserer desuden de indre organer.

© wichmann+bendtsen

Universalstræk

Hold strækket i 8-10 rolige åndedrag, inden du gentager til modsatte side.

Barnets stilling

Bliv i stillingen i 10 rolige vejrtrækninger eller længere.

Benene-op-ad-væggen

Du kan sagtens ligge med benene op ad væggen i 5-10 minutter.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background