Stræk din rygrad og hofter med broen

Skulder-bro og fuld bro er begge øvelser med en intens bagoverbøjning, der styrker og strækker bryst, nakke, rygrad, hofter og balder.

Lær at lave øvelser med mobility.

Skulder-bro

  • Lig på ryggen med bøjede ben.
  • Placer fødderne i en hoftebreddes afstand, ca. en håndsbredde fra balderne. Løft så hofterne op mod loftet, og kom - én hvirvel ad gangen - hele vejen op at ligge på øverste del af ryggen.
  • Rul først den ene og så den anden skulder ind under dig.
  • Stem i med fødderne, og spænd op i benene, aktiver balderne uden at forcere dem.
  • Gentag øvelsen adskillige gange, og har du mod på det, kan du komme herfra og op i fuld bro.

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser.

Fuld bro

  • Placer hænderne på hver side af ørerne, og kom op på toppen af hovedet. Juster afstand mellem hænder og fødder, og på din næste indånding strækker du armene og kommer op i en fuld bro.
  • Bliv her i 8 åndedrag.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background