Stræk din rygrad og hofter med broen

Skulder-bro og fuld bro er begge øvelser med en intens bagoverbøjning, der styrker og strækker bryst, nakke, rygrad, hofter og balder.

Lær at lave øvelser med mobility.

Skulder-bro

  • Lig på ryggen med bøjede ben.
  • Placer fødderne i en hoftebreddes afstand, ca. en håndsbredde fra balderne. Løft så hofterne op mod loftet, og kom - én hvirvel ad gangen - hele vejen op at ligge på øverste del af ryggen.
  • Rul først den ene og så den anden skulder ind under dig.
  • Stem i med fødderne, og spænd op i benene, aktiver balderne uden at forcere dem.
  • Gentag øvelsen adskillige gange, og har du mod på det, kan du komme herfra og op i fuld bro.

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser.

Fuld bro

  • Placer hænderne på hver side af ørerne, og kom op på toppen af hovedet. Juster afstand mellem hænder og fødder, og på din næste indånding strækker du armene og kommer op i en fuld bro.
  • Bliv her i 8 åndedrag.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background