Brug din kernestyrke med sideplanken

Brug dine mavemuskler til at stabilisere hele din krop, mens du balancerer på én arm. Kernestyrke er vigtigt for at undgå overbelastning af lænden. 

Lær at lave øvelser med mobility.

Sådan gør du

  • Placer dig i high push-up-position (strakte arme i en push-up).
  • Placer din højre hånd på midten af gulvet, saml hælene, og rul vægten over på din højre hånd og fod, løft den venstre arm i en lige linje op mod loftet.
  • Bliv her, eller intensiver øvelsen ved at løfte det øverste ben op mod loftet.
  • Kom tilbage til high push-up-positionen, og gentag på den modsatte side.
  • Hvis øvelsen er for intens, kan du altid komme ned på den ene underarm.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background