Styrk din balance og styrke med ørnen

Ørnen har mange fordele for atleter. Stillingen styrker anklerne, skaber skuldermobilitet og forbedrer udholdenhed og balance. Kroppen skal være varm inden øvelsen.

Lær at lave øvelser med mobility.

Sådan gør du

  • Fra stående krydser du din højre arm hen over den venstre, løfter albuerne op til næsehøjde og presser underarmene væk fra ansigtet.
  • Løft dit højre ben, og kryds det hen over det venstre så langt op på låret som muligt. Se, om du kan vikle din ankel hele vejen rundt om din læg.
  • Læg vægten tilbage på hælene, og ret overkroppen op.
  • Gentag med modsatte side.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background