Bliv stærk med push-ups

Med denne øvelse har vi skruet lidt på den klassiske push-up, for nu skal du lave push-ups med hop.

Kvinde laver push-up med hop, øvelse, bikiniklar

Sådan laver du push-ups med hop

  • Kom ned på gulvet med hænder, knæ og tæer i gulvet. Hænderne er i en afstand, så overkroppen kun lige kan komme ind mellem hænderne.
  • Bøj nu i albuerne, og sørg for, at albuerne kører langs kroppen - og ikke udad.Stop, når brystet er et par cm over gulvet.
  • Skub herefter op til strakte arme igen, og hop så fremad med fødderne, og land tættere på dine hænder.
  • Hop herefter tilbage igen i en planke, sæt knæene i, og gør klar til endnu en runde.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background