Bliv stærk af bro med benløft

Øvelsen bro med benløft styrker især dine baglår og baller, så du på bare 30 dage er godt på vej mod baller af stål!

kvinde laver benløft, planke, styrketræning, bikiniklar

Sådan laver du bro med benløft

  • Læg dig på ryggen med fødderne så tæt på numsen som muligt og armene ned langs siden.
  • Løft numsen så højt op som muligt ved at presse fødderne mod gulvet.
  • Brug armene til at holde balancen.
  • Løft nu det ene ben op, fleks foden, og dyp benet 5 gange op og ned, samtidig med at du holder hoften stille og numsen oppe.
  • Skift herefter til modsatte ben.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background