Bliv stærk af bro med benløft

Øvelsen bro med benløft styrker især dine baglår og baller, så du på bare 30 dage er godt på vej mod baller af stål!

kvinde laver benløft, planke, styrketræning, bikiniklar

Sådan laver du bro med benløft

  • Læg dig på ryggen med fødderne så tæt på numsen som muligt og armene ned langs siden.
  • Løft numsen så højt op som muligt ved at presse fødderne mod gulvet.
  • Brug armene til at holde balancen.
  • Løft nu det ene ben op, fleks foden, og dyp benet 5 gange op og ned, samtidig med at du holder hoften stille og numsen oppe.
  • Skift herefter til modsatte ben.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background