Bliv stærk med ben-nedsænk

Øvelsen ben-nedsænk med vip træner dine baller og lår og spænder samtidig op i dine mavemuskler.

kvinde laver ben-nedsænk med vip, styrketræning, bikiniklar

Sådan laver du ben-nedsænk med vip

  • Læg dig på ryggen med fødderne pegende op mod loftet og hænderne over hovedet.
  • Sænk nu det ene ben strakt ned mod gulvet.
  • Når benet er næsten helt nede ved gulvet, løfter du det op til startpositionen igen og laver så lige et ekstra twist ved at løfte overkroppen og armene fra gulvet og røre skinnebenene med hænderne.
  • Kom herefter langsomt ned igen, og gentag øvelsen – denne gang er det så modsatte ben, der sænkes ned mod gulvet.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background