Bliv stærk med 180-graders planke

Sig goddag til en stærk mave med en 180-graders planke.

planke, 180 grader, bikiniklar

Sådan laver du 180-graders planke

  • Læg dig i plankeposition på underarme og tæer. Sørg for, at dine albuer er lige under dine skuldre.
  • Bliv 30 sek. i den normale planke, vend dig så mod venstre, så din højre underarm er i gulvet sammen med ydersiden af højre fod.
  • Hold stillingen i 30 sek., og skift herefter over til venstre side, hvor du igen holder stillingen i 30 sek.
  • Sænk ikke kroppen undervejs!
  • Tænk hele tiden på, at du holder kroppen ret og ikke skyder numsen bagud.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background