Squat på et ben

Trænger du til en udfordring, så har vi en squat, der nok skal få dig op i gear.

Kvinde squatter på et ben

TIL DEN ØVEDE Squat på et ben

Startposition

Stå på et ben, og løft det andet ben op i luften foran dig. Stræk dig lang gennem kroppen, og spænd op i dine mavemuskler og bækkenbund. Stræk armene ud foran dig.

Squat er øvelsen over dem alle. Men har du helt styr på grundteknikken? Tjek den her.

Bevægelse

Træk vejret ind, og bøj det ben, du står på, så langt du kan. Holde dit knæ i linje med din fod. Pust ud, og stræk dit ben op igen. Hold ryggen lang, og spænd op i mavemusklerne gennem hele øvelsen. Skift til det andet ben.

Antal

3 x 6 på hver ben.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background