Squat med diagonalt stræk

Træn balancen samtidig med, at du styrker over- og underkrop i denne squat-variant.

kvinde laver squat med diagonalt stræk

TIL DEN LET-ØVEDE Squat med diagonalt stræk

Startposition

Stå i stor bredstående med fødderne lidt udad. Bøj benene så meget, du kan med knæene på linje med fødderne. Hold en 4-6 kg vægt i hver hånd, og bøj armene foran dig.

Stræk dig lang, spænd op i mave og bækkenbund.

Bevægelse

Pust ud, og stræk benene. Løft det ene ben op fra gulvet, og stræk dine arme diagonalt opad.

Træk vejret ind, og kom tilbage i startpositionen. Skift til modsatte side.

Antal

3 x 6

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background