Squat med diagonalt stræk

Træn balancen samtidig med, at du styrker over- og underkrop i denne squat-variant.

kvinde laver squat med diagonalt stræk

TIL DEN LET-ØVEDE Squat med diagonalt stræk

Startposition

Stå i stor bredstående med fødderne lidt udad. Bøj benene så meget, du kan med knæene på linje med fødderne. Hold en 4-6 kg vægt i hver hånd, og bøj armene foran dig.

Stræk dig lang, spænd op i mave og bækkenbund.

Bevægelse

Pust ud, og stræk benene. Løft det ene ben op fra gulvet, og stræk dine arme diagonalt opad.

Træk vejret ind, og kom tilbage i startpositionen. Skift til modsatte side.

Antal

3 x 6

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background