Squat med puls

Få pulsen op med denne squat-variant, der kan mærkes i mave, baller og lår.

Kvinde laver squat med puls

TIL BEGYNDEREN Squat med puls

Startposition

Stå med fødderne parallelt i hoftebreddes afstand. Gør din krop så lang som muligt, og spænd op i mave og bækkenbund.

Bevægelse

Træk vejret ind, og bøj i dine ben til en 90 graders vinkel. Husk at holde dine knæ i linje med dine fødder. Bøj armene foran dig.

Bliv dernede, mens du rykker kroppen op og ned i små ryk. Husk at holde ryggen lang og maven spændt under hele øvelsen.

Antal

3 x 12

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background