Squat mod væggen med strakte ben

Denne squat hjælper dig til at spænde godt op i din bækkenbund, som alt for mange af os glemmer, når vi træner maven.

Kvinde laver squat mod væggen med strakte ben

Squat mod væggen med strakte ben

Startposition

Læn din krop fra hoved til haleben ind mod en væg.

Hold ryggen i et naturligt svaj i ryggen. Stå med fødderne parallelt i hoftebreddes afstand. Stræk dig lang gennem kroppen, og spænd op i mave og bækkenbund. Stræk armene ud foran dig.

Bevægelse

Træk vejret ind, og bøj benene i 90 graders vinkel. Husk at holde dine knæ på linje med dine fødder.

Pust ud, og stræk et ben ud foran dig. Træk vejret ind, mens du trækker benet tilbage igen.

Skift til det modsatte ben.

Antal

3 x 6 på hvert ben.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background