Squat med triceps press

Tag bingovingerne under kærlig behandling med denne squat med triceps press, der kan mærkes fra top til tå.

Til den let-øvede

TIL DEN LET-ØVEDE Squat med triceps press

Startposition

Stå i en stor bredstående position med fødderne roteret lidt udad. Stræk dig lang, spænd op i mave og bækkenbund.
Tag en 4-6 kg håndvægt i hver hånd. Stræk armene mod loftet.

Bevægelse

Træk vejret ind, og bøj dine ben så meget, du kan. Hold knæene på linje med dine fødder, mens du bøjer armene bagud.

Pust ud, stræk ben og arme igen, mens du spænder op i balderne. Hold ryg og nakke lang.

Antal

3 x 8

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background