Squat med triceps press

Tag bingovingerne under kærlig behandling med denne squat med triceps press, der kan mærkes fra top til tå.

Til den let-øvede

TIL DEN LET-ØVEDE Squat med triceps press

Startposition

Stå i en stor bredstående position med fødderne roteret lidt udad. Stræk dig lang, spænd op i mave og bækkenbund.
Tag en 4-6 kg håndvægt i hver hånd. Stræk armene mod loftet.

Bevægelse

Træk vejret ind, og bøj dine ben så meget, du kan. Hold knæene på linje med dine fødder, mens du bøjer armene bagud.

Pust ud, stræk ben og arme igen, mens du spænder op i balderne. Hold ryg og nakke lang.

Antal

3 x 8

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background