Cirkeltræning med 9 effektive øvelser

Kom i topform med cirkeltræning, der både træner styrke og kondition. Lav programmet på stranden i din ferie eller hjemme i stuen året rundt.

Kvinde i gang med cirkeltræning på stranden

CIRKELTRÆNING – de 9 øvelser, der kun bruger din egen krop som redskab, kan laves overalt – såvel på stranden som på et hotelværelse eller hjemme i din stue.

Cirkeltræning med 9 øvelser

Du skal ikke bruge udstyr til nogen af øvelserne, så du kan lave dem lige, hvor det passer dig. Øvelserne tager virkelig fat og gør dig fastere, stærkere og mere udholdende, hvis du gennemfører dem tre gange om ugen i fem uger.

Sådan gør du:

  • Lav hver øvelse i de anførte antal gentagelser og tidsintervaller.
  • Gå direkte fra den ene øvelse til den anden.
  • Hold 1 minuts pause, når du har lavet alle 9 øvelser, og start så forfra.
  • Du skal i alt lave 3 sæt.
  • Lav øvelserne i et tempo, der gør dig godt forpustet.

Scroll ned, og tjek de 9 øvelser, som du også kan se på video.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background