Cirkeltræning med 9 effektive øvelser

Kom i topform med cirkeltræning, der både træner styrke og kondition. Lav programmet på stranden i din ferie eller hjemme i stuen året rundt.

Kvinde i gang med cirkeltræning på stranden

CIRKELTRÆNING – de 9 øvelser, der kun bruger din egen krop som redskab, kan laves overalt – såvel på stranden som på et hotelværelse eller hjemme i din stue.

Cirkeltræning med 9 øvelser

Du skal ikke bruge udstyr til nogen af øvelserne, så du kan lave dem lige, hvor det passer dig. Øvelserne tager virkelig fat og gør dig fastere, stærkere og mere udholdende, hvis du gennemfører dem tre gange om ugen i fem uger.

Sådan gør du:

  • Lav hver øvelse i de anførte antal gentagelser og tidsintervaller.
  • Gå direkte fra den ene øvelse til den anden.
  • Hold 1 minuts pause, når du har lavet alle 9 øvelser, og start så forfra.
  • Du skal i alt lave 3 sæt.
  • Lav øvelserne i et tempo, der gør dig godt forpustet.

Scroll ned, og tjek de 9 øvelser, som du også kan se på video.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background