Kvinde i gang med cirkeltræning på stranden

De 9 øvelser, der kun bruger din egen krop som redskab, kan laves overalt – såvel på stranden som på et hotelværelse eller hjemme i din stue. 

Effektiv cirkeltræning på stranden

Kom i topform med cirkeltræning og 9 effektive øvelser, der både træner styrke og kondition. Lav programmet på stranden i din ferie eller hjemme i stuen året rundt.

12. juli 2016 af træningsekspert og personlig træner Frida Hallqvist

Cirkeltræning med 9 øvelser

Udnyt tiden på stranden konstruktivt - og bliv ikke overrasket, hvis strandgæster i alle aldre begynder at kopiere dit program! Øvelserne tager virkelig fat og gør dig fastere, stærkere, mere velformet og udholdende, hvis du gennemfører dem tre gange om ugen i fem uger.


Sådan gør du: 

  • Lav hver øvelse i de anførte antal gentagelser og tidsintervaller.
  • Gå direkte fra den ene øvelse efter den anden.
  • Hold 1 minuts pause, når du har lavet alle 9 øvelser, og start så forfra.
  • Du skal i alt lave 3 sæt.
  • Lav øvelserne i et tempo, der gør dig godt forpustet.


Pssst – siler regnen ned, eller er du ikke i nærheden af en strand, kan du med lige så stor effekt lave øvelserne derhjemme ... 

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler