Øvelse 2: Bencykel

Lav bencyklen med Frida Hallqvists strandprogram.

af træningsekspert og personlig træner Frida Hallqvist.

Startposition:

Hvil på din lænd med underarmene i jorden. Løft lidt op i din overkrop, så du ikke hænger på dine arme. Løft dine ben op i luften foran dig. Stræk det ene ben foran dig, og bøj det andet ben. Spænd op i dine mavemuskler og bækkenbund.

Bevægelse:

Begynd nu at cykle med dine ben, så du strækker det ene ben og bøjer det andet. Føl, at du hele tiden har bevægelse på og trækker vejret stille og roligt.
Jo tættere på jorden du cykler med dine ben, jo hårdere bliver det!

Antal gentagelser:

1 minuts cykling x 3 sæt.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background