Øvelse 2: Bencykel

Lav bencyklen med Frida Hallqvists strandprogram.

af træningsekspert og personlig træner Frida Hallqvist.

Startposition:

Hvil på din lænd med underarmene i jorden. Løft lidt op i din overkrop, så du ikke hænger på dine arme. Løft dine ben op i luften foran dig. Stræk det ene ben foran dig, og bøj det andet ben. Spænd op i dine mavemuskler og bækkenbund.

Bevægelse:

Begynd nu at cykle med dine ben, så du strækker det ene ben og bøjer det andet. Føl, at du hele tiden har bevægelse på og trækker vejret stille og roligt.
Jo tættere på jorden du cykler med dine ben, jo hårdere bliver det!

Antal gentagelser:

1 minuts cykling x 3 sæt.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background