Få et skud energi med middagsyoga

Yogainstruktør Susanne Lidang guider her til, hvordan du giver dit energiniveau et boost midt på dagen med 3 yogaøvelser.

Susanne Lidang laver yogaøvelsen ben- og bryststræk.

Yogaøvelsen ben- og bryststræk strækker hoftebøjeren og forsiden af låret. Den øger gennemstrømningen mellem under- og overkrop og løfter energien.

© wichmann+bendtsen

Ben- og bryststræk

Hold stillingen i 5 dybe ind- og udåndinger, og gentag til modsatte side.

Omvendt L

Hold stillingen i 1-2 ind- og udåndinger, hvis du er nybegynder, og i 5-10 ind- og udåndinger, hvis du er øvet.

Kom ned i Barnets stilling og hold en lille pause, inden du gentager øvelsen.

Træet

Bliv i stillingen i 5 rolige åndedrag eller længere, hvis du kan. Skift til den anden side.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background