Få et skud energi med middagsyoga

Yogainstruktør Susanne Lidang guider her til, hvordan du giver dit energiniveau et boost midt på dagen med 3 yogaøvelser.

Susanne Lidang laver yogaøvelsen ben- og bryststræk.

Yogaøvelsen ben- og bryststræk strækker hoftebøjeren og forsiden af låret. Den øger gennemstrømningen mellem under- og overkrop og løfter energien.

© wichmann+bendtsen

Ben- og bryststræk

Hold stillingen i 5 dybe ind- og udåndinger, og gentag til modsatte side.

Omvendt L

Hold stillingen i 1-2 ind- og udåndinger, hvis du er nybegynder, og i 5-10 ind- og udåndinger, hvis du er øvet.

Kom ned i Barnets stilling og hold en lille pause, inden du gentager øvelsen.

Træet

Bliv i stillingen i 5 rolige åndedrag eller længere, hvis du kan. Skift til den anden side.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background