Maveøvelse: flexkniv

Så skal der arbejdes - denne maveøvelse sætter krav til styrke og koordination. Lav den uden belastning de første par uger hvis den er for hård.

Startposition

  • Lig på gulvet med let bøjede ben.
  • Stræk armene op over hovedet (du kan evt. have et håndklæde i hænderne).
  • Kig op i loftet. Spænd mave og bækkenbund.

Bevægelse

  • Løft overkrop, arme og venstre ben samtidigt, til dine hænder og underben mødes.
  • Sænk kroppen, og hold igen på vejen ned.
  • Gentag med modsatte ben, igen og igen.

For nemt? Byt håndklædet ud med en vægtskive/håndvægt.

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background