Varm op til WOD 1

Før du for alvor kaster dig ud i WOD 1, er det smart at varme op i små ti minutter.

Maria, der udfører øvelserne, er en garvet konkurrence-CrossFitter, der let kan tumle de helt store dæk. Så få ikke komplekser på grund af hende!

© Jacob Helbig

Sådan varmer du op

  • Brug 1 min.s tid på at svinge arme og ben og lige få løsnet lidt op i hele kroppen, derefter:
  • 50 jumping jacks (sprællemænd). Lav dem som jumping jack in the box, hvis du har brug for lidt mere udfordring.
  • 40 in & outs (billedet til højre)
  • 30 lunges rundt om dækket
  • 20 rubber lunges to high knee
  • 10 push-ups med fødderne på jorden og hænderne på dækket.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background