Varm op til WOD 1

Før du for alvor kaster dig ud i WOD 1, er det smart at varme op i små ti minutter.

Maria, der udfører øvelserne, er en garvet konkurrence-CrossFitter, der let kan tumle de helt store dæk. Så få ikke komplekser på grund af hende!

© Jacob Helbig

Sådan varmer du op

  • Brug 1 min.s tid på at svinge arme og ben og lige få løsnet lidt op i hele kroppen, derefter:
  • 50 jumping jacks (sprællemænd). Lav dem som jumping jack in the box, hvis du har brug for lidt mere udfordring.
  • 40 in & outs (billedet til højre)
  • 30 lunges rundt om dækket
  • 20 rubber lunges to high knee
  • 10 push-ups med fødderne på jorden og hænderne på dækket.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background