Sådan gør du

  • Stil dig i plankestilling med venstre hånd på dækket og højre arm strakt i gulvet.
  • Spænd op i maven, og bøj i højre albue, så din overkrop sænker sig. Skub op til strakt arm igen.
  • Sæt fra med samme arm, så al vægt hviler på dæk-armen, og roter overkroppen, til højre arm peger lige op. Roter tilbage, og begynd forfra.
  • Gør øvelsen lettere Læg fødderne op på dækket, og lav øvelsen med begge arme i gulvet. Jo mere yderligt du sætter fødderne, jo hårdere bliver øvelsen.
  • Hvis du ikke har et traktordæk Brug et trin, en stepbox eller anden tung, stabil kasse.
  • Træner Den store brystmuskel, skulderen, bagsiden af overarmene, mave og ryg.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background