Sådan laver du push-up upside down

Alt i en armbøjning til den sejeste CrossFit-kvinde, der styrker skuldre, mave, ryg, bryst og overarme.

Sådan gør du

  • Til denne seje armstrækning har du brug for en hjælper til at holde dækket.
  • Stil dig på armene i skulderbreddes afstand foran dækket, og kravl baglæns op med benene, så dine lår hviler mod dækket.
  • Spænd godt op i maven, og sænk dig i albuerne, til du ikke kan komme længere uden at banke hovedet i gulvet. Stræk armene igen.
  • Gør øvelsen lettere Lav armstrækningen med fødderne på et liggende dæk. Så er tyngdekraften ikke så voldsom. Eller træn med lårene på det liggende dæk.
  • Hvis du ikke har et traktordæk Lav øvelsen med fødderne på et møbel, en stabilitetsbold eller lad din hjælper holde dem.
  • Træner Den store brystmuskel, skulderen, bagsiden af overarmene, mave og ryg.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background