Sådan laver du vinduesviskeren

Lad hverdag være hverdag og nyd en stund for dig selv. Med denne yogaøvelse får du ro i hele kroppen.

Kvinde laver yoga

Vinduesviskeren

Øvelsen løsner op i nedre ryg og i bækkenet.

Sådan gør du

  • Lig med armene ud til siden.
  • Bøj knæene, og sæt fødderne i måtten med stor afstand.
  • Bevæg benene fra side til side – som vinduesviskerne på en bil – mens du holder fødderne i måtten.
  • Du kan evt. bevæge hovedet fra side til side. Det vil løsne lidt op i nakken.
  • Øvelsens længde: Udfør øvelsen i ca. 2 min.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background