Sådan laver du easy twist

Denne yogaøvelse reducerer stress og lader dig op med ny energi. Se her hvordan du gør.

Kvinde laver yoga

Easy twist

Øvelsen åbner op i brystkassen, i rygsøjlen og strækker stive skuldre.

Sådan gør du

  • Lig på ryggen med benene bøjede, armene lige ud til siden.
  • Løft knæene op til brystet, og læg benene ned i gulvet til din venstre side.
  • Træk vejret dybt helt ned i bækkenet, og forsøg at slippe alle spændinger.
  • Øvelsens længde: Bliv i stillingen i 1-2 min., og udfør så øvelsen til din højre side i 1-2 min.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background