Sådan går du krabbegang

Hele kroppen kommer i brug når du laver krabbegang og træner særligt mormor-armene!

Krabbegang

  • Kom ned på hænder og fødder og med maven opad. Placer håndfladerne under din krop, og lad fingrene pege fremad.
  • Løft hofterne, hold hælene under dine knæ, løft brystet, og pres skuldrene sammen.
  • Gå nu frem og tilbage i 30 sekunder, så hurtigt du kan.

Det får du ud af øvelsen

  • Rigtig god øvelse for dem, der er stive i lænden, og for dem med mormorarme. Øvelsen træner også hele ryggen, maven og øger din forbrænding.

Se hvordan du går krabbegang på video

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background