Styrketræning uden vægte
Styrketræning uden vægte

Den mest effektive træning med din krop som det eneste træningsudstyr. Prøv selv - og bliv overrasket over, hvor hårdt og effektivt det er.

Bliv bomstærk uden udstyr

Slut med dårlige undskyldninger for ikke at træne. Brug din krop som det eneste træningsudstyr - Body Weight Training er et hit! Prøv selv - og bliv overrasket over, hvor hårdt og effektivt det er.

22. august 2016 af Sabrina Dinic

Træn med din egen krop som vægt

Body Weight Training er kommet for at blive. 

Alle, uanset niveau og styrke, kan dyrke det samme Body Weight-program. 

Er man øvet og stærk, gennemfører man bare flere sæt end nybegynderen. Du finder alle otte øvelser længere nede i artiklen.

Det rigtige træningstøj er afgørende for din træningsmotivation! LIGE NU får du et par lækre, højtaljede tights og en behagelig træningstop + 4 numre af I FORM for kun 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50).

Sådan varmer du op

  • Små hop på stedet.
  • Sving armene både fremad og bagud.
  • Roter din krop fra den ene side til den anden.
  • Bøj din krop frem og tilbage og fra den ene side til den anden.
  • Gentag i 5 minutter.

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser. 

Sådan træner du

  • Programmet laver du 3 gange om ugen.
  • Lav hver øvelse i 30 sekunder.
  • Mellem øvelserne holder du en pause på 30 sekunder.
  • Når du har været igennem alle øvelserne, starter du forfra.
  • Du laver 4 sæt i alt. Er du ikke udkørt efter 4 sæt, tager du et par ekstra.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvad forhindrer dig oftest i at træne?


I FORM anbefaler