Bear crawl

  • Du starter på alle 4 og løfter dig op på dine tæer.
  • Forestil dig, at du skal gå som en bjørn. Start med at bevæge højre arm og venstre ben samtidigt og herefter venstre arm og højre ben.
  • Spænd i maven, hold ryggen lige, og kig ned i gulvet. Hvis du har det svært med bevægelsen, så udfør den langsomt.
  • Er øvelsen for let, så gå baglæns i stedet.
  • Husk, at holde hofter/numse lavt igennem hele øvelsen.

Det får du ud af øvelsen

  • Du træner hele kroppen, både overkrop, ben, arme og din core. Og du booster dit kredsløb.

Se hvordan du går bear crawl på video

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background